Administrare Infrastuctura

Remote Helpdesk

Administrarea infrastructurii IT&C presupune in primul rand monitorizare pro-activa si mentenanta regulata dupa un program bine stabilit. O mare parte din disfunctionalitati pot fi prevenite si identificate inainte ca acestea sa se manifeste utilizatorilor.

Intr-un mediu unde exista politici clare de securitate, existenta unei “identitati” unice pentru fiecare utilizator este cea mai importanta cerinta. Intreg setul de politici de securitate sunt aplicate asupra acestor identitati pe baza credentialelor de autentificare.

Procesele privind disponibilitatea, nealterarea, siguranta si salvarea datelor sunt extrem de importante, in acest sens oferim cele mai noi si sigure solutii de gestionare si backup a informatiilor.

Sistemele de comunicatii si serverele de e-mail reprezinta elemente ce fac parte din infrastructura critica a unei firme, fara de care intreaga activitate poate fi compromisa. In acest sens, putem crea pentru dumneavoastra un mediu redundant, care sa asigure disponibilitate de 100% pentru aceste servicii.

Accesul la resursele companiei din exteriorul acesteia, reprezinta o nevoie, de cele mai multe ori pentru personalul implicat in procesul de management si echipelor de vanzari. Foarte important, mai ales din punct de vedere al asigurarii confidentialitatii, aceste conexiuni trebuie criptate, iar accesul strict monitorizat si restrictionat. Implementam solutii sigure de acces VPN din oricare colt al lumii.

  • configurare echipamente de retea (switch, router, firewall, proxy)
  • administrare servere Windows / Linux
  • gestionare autentificare Active Directory
  • politici de securitate
  • instalare / administrare servere de email
  • instalare / administrare servere de baze de date
  • instalare / administrare servere de fisiere
  • implementare / configurare solutii de backup si solutii de “Recovery of Disaster”
  • implementare solutii VPN